Eu sunt Nevastuica - Episodul 1


Nume : Eu sunt Nevastuica 
Nr. episoade : 15
Limba : Romana
A fost difuzat pe : Cartoon Network



Descriere in Romana : 

Eu sunt Nevăstuică (în engleză I Am Weasel) este un serial animat creat de David Feiss, difuzat de Cartoon Network. Acesta îi are ca protagoniști pe Nevăstuica, și prietenul său, Babuinul. Varianta inițială a genericului serialului este interpretată de April March. Eu sunt Nevăstuică a fost inițial o parte a serialului Vaca și Puiul. Primele episoade erau cu Vaca și Puiul, iar următoarele cu Eu sunt Nevăstuică. În România serialul este de asemenea numit Nevăstuica. Personajele principale Nevăstuica (I Am Weasel) este foarte inteligentă și lucrează în orice domeniu. De-a lungul episoadelor serialului a fost: dentist, scriitor, savant, doctor, inginer, filosof și multe altele. Are de asemenea o fire fermecătoare. De regulă succesul este de partea ei. Imaginea obișnuită a Nevăstuicii este fără haine. Totuși, ea apare uneori îmbrăcată în haine specifice activităților sale. Nevăstucă îl numește deseori pe Babuin „Domnul Babuin”, iar în episodul „I.R. Gentlemans” i-a spus „Monsieur Babuin”. Îi place să declare „Eu sunt Nevăstuică!” înainte de a acționa într-o situație. Babuinul (I.R. Baboon) este considerat încet la minte, vorbește agramat, greșind topica. Este foarte gelos pe succesele Nevăstuicii. Babuinul poartă doar un tricou alb, pe care a scris cu carioca textul „I.R.” cu capul în jos. Când se consideră superior Nevăstuicii, el execută un dans victorios, ținându-și mâinele pe șolduri și sărind în cerc. În unele episoade, Nevăstuică și Babuin sunt prieteni și cooperează. Tipul Roșu (The Red Guy) este prietenul sau dușmanul – în funcție de episod, al – Nevăstuicii și al Babuinului. El reprezintă un personaj împrumutat din serialul Vaca și Puiul. Tipul Roșu nu poartă pantaloni, ceea ce îi permite să fie poreclit în mai multe feluri (într-un episod i s-a spus „Cleo-n-am-pantaloni”). Atât în Eu sunt Nevăstuică, cât și în Vaca și Puiul, Tipul Roșu interpretează atât femei, cât și bărbați. Personaje secundare sau episodice Loulabelle este asistenta Nevăstuicii. De obicei se îmbracă în ținută de soră medicală. Și-a făcut debutul în episodul „I.R. Mommy”, din al doilea sezon. Alte personaje din Vaca și Puiul (pe lângă Tipul Roșu) - în serial au mai apărut și alte personaje din Vaca și Puiul, începând cu sezonul al doilea. Printre ele se numără: Vaca (și Super Vaca), Puiul, Flem, Earl, Mama, Tata și Profesoara. Amiralul Glonte este șef în Navy. Și-a făcut apariția în episoadele „This Bridge, Not Weasel Bridge” și „I.R. Mommy”. Bunicul bebeluș este un copil adoptat de Babuin în episodul „I.R. Mommy”. A fost botezat după bunicul Babuinului. La sfârșitul episodului, el apare un om mare, confecționându-și un tricou ca cel purtat de Babuin.

Description in English : 

I Am Weasel is an American animated television series produced by Hanna-Barbera with Cartoon Network Studios, created by David Feiss, and broadcast on Cartoon Network. The series chronicles the adventures of I.M. Weasel, an internationally famous, rather eloquent, highly intelligent and much talented weasel who is adored by everyone, and I.R. Baboon, an ugly and idiotic baboon who is envious about Weasel's success and constantly tries to be better than him. The show premise begins from a humorous take on the classic nursery rhyme "Pop Goes the Weasel"; in fact, the series theme song, composed by Bill Fulton, written by Richard Pursel, and sung by April March, is based on the well-known musical version of the rhyme. I Am Weasel was originally a part of the Cow and Chicken show, often airing as the third of three segments in an episode, after two Cow and Chicken segments. Eventually, I Am Weasel was spun off into its own series, aired in 1999 with reruns airing until April 2006, with both new episodes and the episodes that had aired on Cow and Chicken included in this series, totaling 79 episodes. Today, the series is labeled a classic of Cartoon Network's late 1990s collection of Cartoon Cartoons (a collective name for the network's original animated programming). Since April 13, 2012, it is being aired on Cartoon Network, on the block Cartoon Planet. This show also airs on Boomerang, but only airs seasons 1-4 with the Cow and Chicken segments.